ˆ

PCUW

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Nowym Tomyślu

Akapit nr 1 - brak tytułu

I. realizuje zadania oświatowe organu prowadzącego, w szczególności:
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z zakładaniem, prowadzeniem i likwidacją publicznych szkół ponadpodstawowych, szkół specjalnych, placówek oświatowo – wychowawczych, poradni psychologiczno – pedagogicznych oraz placówek zapewniających opiekę dzieciom i młodzieży pobierającym naukę poza miejscem zamieszkania,
  • zapewnienie kształcenia, wychowania i opieki w szkołach i placówkach oświatowych,
  • przygotowanie zezwoleń na założenie szkoły publicznej przez osobę prawną lub osobę fizyczną,
  • prowadzenie ewidencji szkół i  placówek niepublicznych,
  • obsługa konkursów na dyrektorów szkół,
  • obsługa procedury awansu zawodowego nauczycieli,
  • organizacja indywidualnego nauczania dzieci i młodzieży,
  • przygotowywanie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych,
  • prowadzenie funduszu zdrowotnego dla nauczycieli,
  • prowadzenie spraw związanych z oceną pracy dyrektora szkoły lub placówki,
  • obsługa planów dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli
  • rozliczanie dotacji dla niepublicznych jednostek oswiatowych
  • prowadzenie innych zadań będących zadaniami organu prowadzącego, a zleconych do prowadzenia przez PCUW.
 
II. zapewnia wspólną obsługę administracyjną, finansową i organizacyjną jednostek obsługiwanych, tj.;
  • Zespół Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu, ul. Sczanieckiej 1
  • Zespół Szkół nr 2 w Nowym Tomyślu, os. Północ 37
  • Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance, Trzcianka 15a
  • Zespół Szkół nr 1 w Zbąszyniu, ul. Powstańców Wlkp. 43
  • Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Zbąszyniu, ul. Zbąskich 7
  • Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Nowym Tomyślu, ul. Sczanieckiej 1
       1. w zakresie obsługi finansowej:
  • bieżący nadzór nad realizacją planu finansowego
  • opracowywanie projektów planu finansowego i jego zmian
  • prowadzenie rachunków bankowych jednostek obsługiwanych
  • bieżąca informacja o sytuacji finansowej
  • sporządzanie list wynagrodzeń pracowników obsługiwanych jednostek
  • dokonywanie wypłat wynagrodzeń wraz z odprowadzaniem obligatoryjnych świadczeń i składek
  • prowadzenie ewidencji danych o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników
  • sporządzanie sprawozdań finansowych przewidzianych prawem we współpracy z dyrektorami jednostek obsługiwanych
  • sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań GUS
  • prowadzenie wspólnej kasy
  • udzielanie pomocy kierownikom jednostek obsługiwanych w tworzeniu i zmianach planów finansowych
  • bieżący nadzór nad realizacją planów finansowych jednostek obsługiwanych
  • wystawianie zaświadczeń dla pracowników jednostek obsługiwanych
       2. w zakresie obsługi rachunkowej
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • określanie zasad polityki rachunkowości oraz innych procedur i instrukcji
  • gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowej dokumentacji finansowej
  • prowadzenie ewidencji składników majątkowych
       3. w zakresie obsługi organizacyjnej i kadrowej
  • ewidencjonowanie danych i zatrudnieniu i wynagradzaniu
  • prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników oraz kierowników jednostek obsługiwanych
  • obsługa kadrowa pracowników jednostek obsługiwanych we współpracy z kierownikami tych jednostek
  • prowadzenie sprawozdawczości statystycznej z zakresu zatrudnienia i płac
  • organizacja remontów, przeglądów technicznych budynków, prowadzenie ksiąg obiektu oraz nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie remontów bieżących i inwestycji
  • obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Nowym Tomyślu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Maćkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-20 12:14:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Renata Maćkowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-20 12:14:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Renata Maćkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-20 12:30:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1183 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »